úterý 12. srpna 2014

O NÁS


Výhodou výběru našeho týmu je široká paleta služeb, kterou můžeme  společně nabídnout. Obě líčíme, tvoříme účesy a fotografujeme (www.pribanovalenka.cz).

Líčíme kosmetikou Inglot, MAC, Stage Line, Mary Kay, Dermacol

LENKA – CO MÁM RÁDA

Mám ráda, když můžu tvořit. Vždy jsem chtěla namalovat obraz, ale popravdě jsem se k tomu ještě nedostala. Zatím tvořím tím, že fotím, fotky dotvářím v počítači  a maluji malovátky na obličeje a oči žen a dívek. K tomu malování obrazů se ale jednou určitě dostanu.
Miluju cestování, protože není nad to zažít na vlastní kůži nějaká místa a dýchat jejich atmosféru.
Mám ráda dobré jídlo. Nejraději asi grilovaná masa a k tomu zeleninu. Miluji  plísňové sýry a sladké bílé víno.
V televizi nejraději sleduji sitcomy.  Nejoblíbenějšími jsou Teorie velkého třesku, Přátelé a Dva a půl chlapa. Když si chci opravdu odpočinout, dokážu shlédnout i pět dílů za sebou J. U romantických a dojemných filmů brečím a nejen u nich. Dojímá mě i spousta hezkých věcí.
Mám ráda lidi a ráda s nimi pracuji. Nejraději jsem, když panuje uvolněná atmosféra a můžeme se společně zasmát. 


ADÉLA – CO MÁM RÁDA 

Od střední školy jsem studentkou designu. Nejdříve grafického, nyní produktového. Ráda maluji, hlavně podle skutečnosti. Baví mě míchat si své vlastní odstíny jen z pár základních barev.
Alespoň jednou bych chtěla navrhnout nějaký dům, když se mi poštěstí, bude to alespoň ten můj. 
Od mala miluji tanec. Když jdeme občas s nejlepšími kamarádkami do klubu, pořádně se vyřádíme...vlastně to nemusí být ani klub, řádíme i na chatě v opuštěném lese :). 
Nejlépe si odpočinu u televize. Seriály Přátelé a Teorii velkého třesku už znám skoro nazpaměť. 
Jsem velkým milovníkem jídla. Mám ráda sladké, slané, kyselé – prostě všechno. Jednou s tím budu mít asi velký problém. 
Baví mě kolektivní sporty a hry. 
Ráda poznávám nové lidi, takže už se na vás těším. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat